Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

Vampyrernas hemlighet

Av Lisa & Jessica - 17 maj 2013 23:11

Hej!  Varför gillar inte Jessica Ulrik Munther?? Det är nog nåt vi aldrig får veta… Men son sagt, det är mycket här i livet vi inte förstår. Som till exempel  vilken vampyr bok/serie som håller på den värkliga sanningen. Min favorit är the vampire diaries. Men stefanie mayer berättar väldigt noga om allt inom det där området. Så mycket så att jag inte orkade läsa ut boken… Men den är säkert bra. Jag älskar serien the vampire diaries men jag har inte läst boken, men mina vänner som har läst den tycker att den är jättebra. Jag ligger typ 5 avsnitt bakom i serien och Jessica 15 framför. Men själv så vill jag ha det lite högtidligare än att se på datorn. Men det är svårt att vara hemma klockan sex på lördags kvällar… jag ska försöka komma ikapp. Men åter till ämnet, vad är sant? Glittrar vampyrer eller steks dom? Kommentera din teori :)

       Jag och Damon i Jessicas rum :)

 // Lisa

 
 
Ingen bild

mammi

18 maj 2013 00:17

Jag tror dom går upp i rök!

Lisa & Jessica

18 maj 2013 11:20

jaa, detta hittade jag på Wikipedia: I många berättelser – även i folktron – är vampyrer nattaktiva, vilket ibland motiveras med att de inte tål solljus. Att de skulle dö av det har inte direkt med Bram Stoker att göra, men är ett vanligt sätt för Dracula att dö på film.[13]

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa & Jessica - 9 augusti 2013 13:50

Okej så här är det: jag sovde över hos en kompis på landet hon har ett rör på sin gård som bara sticker rätt upp ur marken hon vet inte vad röret är till för, men det vet jag. Murgelsprutlarna, de är väldigt blyga och behöver röret för att se sig omk...

Av Lisa & Jessica - 27 maj 2013 19:36

Har du någonsin undrat varför toapappret på toan alltid är slut, eller varför dina hörlurar alltid trasslar ihop sig? Svaret är enkelt: våra gröna monster. De flesta har invandrat från USA och England så deras namn kan låta lite roliga på svenska. Hä...

Av Lisa & Jessica - 27 maj 2013 12:00

hejj<3 just nu så sitter jag med michaela utanför klassrummet. Hon klipper ihop filmen till svenskan. Vi gör film av våra berättelser. Jag kommer aldrig att bli en skådis.... Men introt som Michan gjorde blev jättebra :)). jag fick veta att jag in...

Av Lisa & Jessica - 18 maj 2013 23:14


Heej! jag har nyss sett på Warm bodies med mamma och pappa. den var asbra. allt i ett, romeo och julia, Zombies, och action. hehe;)) den handlar om en zombie som bli kär i en mäniska. Å sen så gör dom massa grejor. den var jättespännande :D, tre tumm...

Av Lisa & Jessica - 17 maj 2013 22:20

Hejjs! här är bildernajag skulle lägga upp :))       // Lisa ...

Presentation


Hej! vi är Jessica och Lisa och vi är jättebra :) och det är DU med! Så läs våran blogg och var awesome med oss! tack och välkommen! varsågod, det är lungt, det var så lite så.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards